Sewangi Cinta Anggerik

Sewangi Cinta Anggerik Suriya Anggerik hidupnya penuh dengan duka onak dan duri Dia hanya mempunyai seorang abang tempat dia menumpang kasih dan bermanja Iddin Amsyar pula hanya punyai ayah tapi seperti tidak punyai sesi

  • Title: Sewangi Cinta Anggerik
  • Author: Fieyza Fadlina
  • ISBN: null
  • Page: 140
  • Format: Paperback
  • Suriya Anggerik hidupnya penuh dengan duka, onak dan duri Dia hanya mempunyai seorang abang, tempat dia menumpang kasih dan bermanja Iddin Amsyar pula, hanya punyai ayah tapi seperti tidak punyai sesiapa Hambar, kaku dan tak berperasaan Masing masing punyai kisah silam yang menjerut perasaan.Pertemuan pertama antara mereka tersangatlah dingin Sedingin ais yang membekuSuriya Anggerik hidupnya penuh dengan duka, onak dan duri Dia hanya mempunyai seorang abang, tempat dia menumpang kasih dan bermanja Iddin Amsyar pula, hanya punyai ayah tapi seperti tidak punyai sesiapa Hambar, kaku dan tak berperasaan Masing masing punyai kisah silam yang menjerut perasaan.Pertemuan pertama antara mereka tersangatlah dingin Sedingin ais yang membeku Dan sejak hari pertama bekerja lagi, Suriya sudah disogokkan dengan cerita yang Iddin itu seorang gay Err Are you gay Siapa yang cakap Err Saya dengar gosip kat pejabat Daripada Kak Ani Bukanlah daripada Kak Ani sorang Hmm Daripada beberapa orang lain lagi Awak rasa Err Tak tahu Hmm Apa kata kita cuba dulu Then baru awak tahu saya gay atau tak Amacam Erk Aci jugak cuba dahulu Huh Suriya tak tahu nak kata apa Dia terkesima dengan cadangan Iddin.Banyak perkara yang Iddin sembunyikan dari pengetahuan semua orang Dia cuba menjadi orang lain dengan harapan dia dapat menyembunyikan kepahitan yang pernah singgah dalam hidupnya Mampukah dia Hakikatnya masing masing dahagakan kasih sayang dan perhatian daripada insan tersayang Mampukah cinta yang tersemai bersatu, membina dan mengutip kembali perhubungan yang pernah tertinggal Mampukah jiwa yang memberontak kembali tenang dan mengukir senyuman dalam mengecapi sebuah kebahagiaan

    • [PDF] ↠ Free Read · Sewangi Cinta Anggerik : by Fieyza Fadlina ✓
      140 Fieyza Fadlina
    • thumbnail Title: [PDF] ↠ Free Read · Sewangi Cinta Anggerik : by Fieyza Fadlina ✓
      Posted by:Fieyza Fadlina
      Published :2018-06-08T21:18:54+00:00

    One thought on “Sewangi Cinta Anggerik”

    1. Sebuah kisah kekeluargaanSeorg anak yg berdendam dgn ibu yg melahirkannyaSeorg ank yg mrh dgn ibu yg membsrknnyaSeorg ank yg kehilangan ibunya sejak dilahirknMrk anak2 yg tandus ksh syg ibu dan bapa kandungk ada sejarah silam yg berbezajarah silam yg mungkin tidak mahu dikenang lagijarah silam yg penuh derita dan keperitanTapi mereka telah dipertemukandan ada ikatan yg merapatkn jarak ant merekaIkatan yang terjalin walau pun cuba ditentang, namun akhirnya lafaz ijab dan kabul termeteri juaSetlh [...]

    2. Iddin Amsyar & Suriya Anggerik. Suka novel ini sebab konflik dia tak memeningkan kepala. Part heroin tarik-tarik tali & merajuk just nice. Tak ada lah rasa annoying & dragging sangat. Ini novel kedua yang saya milikki dari penulis ini selepas Episod Cinta Harlys & sudah tentu saya akan dapatkan novel beliau yg seterusnya. BTW cover novel ini bagi pendapat saya sangat cantik.

    3. 4.5*-Cerita yang mengajar erti kasih sayang.-Walaupun watak Heroin Suriya Anggerik ni keras kepala nasib si hero Iddin Amsyar ni sabar orangnya-Kisah mereka masa kecil Suriya Anggerik dan abangnya Rozairul sangat menyentuh hati. Terpaksa tidur bawah jambatan sebelum diambil oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat dan diambil oleh keluarga ankat yang penyayang sehingga bila besar mereka berjaya dengan kerjaya masing-masing.-Ada konflik sikit bila mereka dah berkahwin tapi tak berat sangat bilamana beka [...]

    4. hehehe memang menarik bila bos dah berkenan. sampai keje pun dah ada walau belum grad. syabas la anggerik!! ahakskonflik a lil bit here and there. tp jgn riso, Iddin Amsyar always around. hehehe

    5. Jalan cerita macam typical Malay novel yang lain. Perempuan biasa kahwin dengan lelaki kaya. Lelaki tu pulak kerja business. Tak ada kelainan.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *